Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

søndag den 18. september 2016

Allerede 1 uge gamle :-)

I dag er det en uge siden at de Mageløse M'er kom til verden. Alle 9 hvalpe er super fine og de vokser med lynets hast. Igår havde de en dag hvor de larmede SÅ meget. De peb og hylede i perioder i løbet af dagen. Det var stort set alle hvalpene, der var urolige og larmende det meste af dagen.

Det bekymrede mig lidt i starten - men når jeg kiggede på Ketchup så var hun roen selv. Så jeg tænkte at hun virkede som om at alt var ok, så måske var det ok ??

I dag er alt roligt igen og jeg forstår stadig ikke hvad der var galt igår - men uro og meget piveri det var der.

I dag har de fået halsbånd på så det bliver lidt lettere at kende dem fra hinanden på billederne. Jeg glæder mig over at jeg har så mange henvendelser på hvalpene. Det er luksus at kunne vælge de bedste hvalpekøbere ud.

Jeg har glædet mig til dette kuld så længe at jeg nærmest ikke kan huske hvor længe. Jeg er så heldig at Helle der har Spica skal have en tæve fra kuldet og Jeanette der har Merlot skal have en han, hurra det er virkelig fantastisk. To skønne aktive piger der har trænet sammen med de to nuværende hunde og nu skal fortsætte med to nye fine hvalpe :-) Det er så dejligt.

Jeg håber at få solgt en hvalp mere til en aktiv spor person - så jeg får mulighed for at vurderer hvalpene både på markprøve siden og spor siden.

I skrivende stund har jeg 2 drenge til salg, den sidste af tæverne er ikke solgt men jeg tror nok at jeg holder hende en stund endnu, til den helt rigtige køber kommer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar