Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

torsdag den 22. september 2016

12 dage gamle.

Hvalpene er nu begyndt at rejse sig på benene og stavre lidt rundt. De har endnu ikke fået øjne, det er virkelig forskelligt fra kuld til kuld, hvornår de får øjne nogle får allerede på 9. dagen andre først på 14. dagen.

Til gengæld har den røde tæve allerede to gange trukket sig ud over kanten af bassinet - jow jow hun vil ud og se verden, eller også var det bare fordi hendes mor havde lagt sig op af bassinet istedet for inde i bassinet :-)

Jeg har rigtig mange henvendelser på kuldet og det er på mange måder lidt urimeligt at jeg siger nej til så mange, men jeg vil bare så gerne have dem ud til nogen der skal bruge dem praktisk. Det er Indy's første kuld og jeg vil rigtig gerne kunne følge dem, se dem udvikle sig og se hvad de bliver for hunde. Det kræver at jeg sælger dem til nogen med interesser for at arbejde med hundene, så derfor er det ikke helt nok at den skal bruges som jagt hund.

Jeg håber stadig at der kommer en hundefører, med lidt ambitioner på schweiss eller markprøver, og jeg har tid at vente :-)

Hvalpene er så fine, faste og stærke - de kæmper vildt ved mælkebaren og det er ved at være lidt hårdt ved Ketchup, så igen i dag skal de have klippet negle, så de ikke er for hårde ved deres mor.

Spændende om de får øjne i løbet af dagen idag eller om det først bliver imorgen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar