Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

tirsdag den 11. oktober 2016

Så er hvalpene registreret i DKK

I dag er hvalpenes registrerings attest sendt til DKK.

Kuldet ser således ud:

HanhundBrown Hunt's MegaGUL
HanhundBrown Hunt's MarleyGUL
HanhundBrown Hunt's MjølnerGUL
HanhundBrown Hunt's MentoGUL
HanhundBrown Hunt's MiltonGUL
TæveBrown Hunt's MaggieGUL
TæveBrown Hunt's MiraGUL
TæveBrown Hunt's MangoGUL
TæveBrown Hunt's MüsliGUL
Henrik der skulle have haft en tæve til Narko hund, har fået tilbudt en hund på 5 måneder som han kan starte lidt hurtigere op. Dejligt for Henrik og helt ok for mig.

Det betyder at den tæve der hedder Mira er til salg, MEN jeg vil kun sælge hende til en hundefører med lidt erfaring i at træne og fører hund på markprøve eller schweiss.

Jeg vil have dette kuld ud til så mange som muligt der vil gå til prøve med dem, så du skal have ambitioner og konkurrencelyst for at kunne komme i betragtning til denne tæve hvalp.

Jeg glæder mig SÅ meget til at følge kuldet - hvalpene er virkelig skønne og jeg nyder at se dem udvikle sig dag for dag. De leger og tumler og slås med gøen og knurren og masser af power - de er så skønne.

Jeg er sikker på at disse hvalpe kan nå langt for dem som ønsker at arbejde med dem. De er alle solgt til hundefører med et klart mål med anskaffelsen af hunden. Den sidste tæve skal også helst i de helt rigtige hænder :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar