Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

søndag den 9. oktober 2016

Ormekur og nye tænder :-)

I denne uge har hvalpene fået tænder. De fleste hvalpe reagerer på at tænderne bryder frem. Nogle hvalpe sover mere og er mere passive - andre er mere urolige og klynkene, det tager som regel et par dage og så er alt normalt igen.

De kan få feber og dårlig mave præcis som børn og jeg tror at dette kuld har været igennem hele mønstret :-) 

Det var også tid til at få ormekur, så det fik de i går aftes. De havde alle orm så det var godt. Orm er godt til at styrke hvalpenes immunforsvar så jeg ser helst at de har spoleorm når de får ormebehandling. Når det så er sagt så syntes jeg det er SÅ ulækkert og jeg får ret hurtigt ryddet op efter dem så jeg slipper for at "dvæle" for længe ved synet.

I dag har hvalpene haft rigtig mange besøg. Det er et stort kuld hvalpe så der har været 4 hold hvalpekøbere og besøge hvalpene i dag. Det var ikke jer alle der oplevede dem i fuld vi gør men sådan er det desværre endnu, batterierne holder ikke så længe.

Det har været dejligt at I alle fik lov at opleve dem og fik nusset lidt med dem. Når vi skal nå så mange hvalpe besøg i løbet af en dag, er det dejligt at opleve at I alle har forståelse for det og kun bruger en god times tid. For at alle får lidt ud at besøgene sådan en dag, kræver det at hvalpene får lidt ro imellem. Tak for det :-)

Jeg skal registrere hvalpene imorgen hos DKK, så de kan få lidt stambøger. Så jeg nævner lige hvilke navne I har valgt :-)

Jeff og Ditte's han skal hedde Mjølner
Bjarke og Anita's han skal hedde Marley
Ove og Jeanette's han skal hedde Mega
Lise og Per's han skal hedde Mento
Lasse's han skal hedde Milton

Anni's tæve skal hedde Maggie
Helle og lars tæve skal hedde Mango
Søren og Heidi's tæve skal hedde Müsli
Henriks tæve skal hedde Multi

Hvis noget er helt forkert, så er det nu I skal rette det :-)

Hvis der er nogen af jer der er på Facebook og endnu ikke er ven med mig så sørg for at blive det så I kan nyde de sjove live streaming video jeg loader op af hvalpene :-) 
Og så I kan blive medlem af Brown Hunt gruppen, som er en grupper for jer der har en hvalp fra os, samt Potepower gruppen som er gruppen for dem som træner hos os og hvor der ligger gode træningsfif og tilbud :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar