Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

fredag den 3. januar 2020

Tiden flyver afsted og de er allerede 12 dage gamle...

De er virkelig fine hvalpene og de vokser helt vildt i øjeblikket - men de laver godt nok heller ikke andet end at spise og sove :-)

I dag har de haft besøg af Tove Due der har gået alle hvalpene igennem og justeret lidt på dem alle. Det er dejligt at få kuldet tjekket igennem og få hvalpene rettet, for evt. små skævheder som kan være opstået under fødslen.

Når man som jeg er vant til at få hunde behandlet hos Tove så er det sjovt at se hvalpene blive gået igennem for det er præcis det samme som med en stor voksen hund. Tove er bare helt nede i de små bitte ben og led når hun justere og derfor er det utrolig lidt påvirkning hvalpene får, og istedet for akupunktur nåle anvendes en laserpen til at give akupunkturen.

Hvalpene tog det hele i stiv pote, det var ganske få af dem der strittede imod og det var sjovt nok de to der blev justeret på bagparten - det ville de godt nok ikke så gerne ligge stille til.

Ellers kan jeg fortælle jer at de har fået øjne og det gør dem så utroligt fine - nu ligner de rigtig små hunde og ikke bare muldvarper.

Da jeg har status i butikken imorgen så bliver det nok først søndag at I får billeder igen - jeg skal gøre hvad jeg kan for at give jer lidt flere billeder og det er klart lettest hvis I kan følge med i Facebook gruppen - for det er hurtigst for mig at lægge video og billeder op i gruppen via min telefon.

Men lidt billeder kommer der også her det lover jeg !

Tove er igang med en justering !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar